Marne cztery cylindry ? Absolutnie!

Silniki v8, są szczególnie popularne w motorsporcie, silniki  v6, mniej choć także. Natomiast r4, są prawie zupełnie nie szanowane, przez fanów rajdów i wyścigów. Choć nie zawsze, mało znaczy słabo! Subaru, postanowiło jedynie zmienić układ i pomysł, okazał się przełomowy. Z czym kojarzy się Japoński bokser? Odpowiedź jest prosta, z Subaru Imprezą. Subaru postanowiło stworzyć samochód z silnikiem b4. Nikt by się nie spodziewał, że 4 cylindry mogą brzmieć tak obłędnie!

https://www.youtube.com/watch?v=-zlCu_zS6I8

Muszę przyznać, że silnik Subaru imprezy, brzmi lepiej niż nie jedno v8! Ale zacznijmy od początku, samochód ten, został po raz pierwszy zaprezentowany w 1992 pod nazwą Subaru Impreza 1 GC Jednostka napędowa tego auta, miała najróżniejsze pojemności: od 1,5 do 2,5. Produkcję  samochodu zakończono po 8 latach w 2000. Natomiast auto, nie było zbytnio sportowe miało napęd na przednią oś i 5 miejsc.

Zdjęcie ze strony moto.rp.pl

Samochód posiadał dwie wersje: sedan o oznaczeniu GCA oraz kombi GCB. Ogólnie samochód nie zapowiadał ciekawej przyszłości dla modelu. Moc Imprezy zwiększała się z upływem lat. Finalnie moc wyniosła aż 300 koni! Wracając do historii, w 2000 roku Subaru wypuściło Subaru Imprezę 2. Ten samochód był dużo ciekawszy głównie z powodu napędu na cztery koła. Wadą samochodu była masa, od 1215 kg.

Zdjęcie z Wikipedii

W końcu, wyszła Subaru Impreza 3 wszystkie te modele,  nie  były moim zdaniem tak ładne jak poprzednie. Choć były też bardzo fajne. Nadal utrzymał się napęd cztery na cztery.

Zdjęcie ze strony autocentrum.pl

I moim zdaniem 4 Subaru Impreza to była już totalna porażka.

Zdjęcie ze strony ile-pali.pl

To tyle co miałem do powiedzenia o Subaru Imprezie. Wniosek jest taki nie zawsze 4 cylindry, to coś słabego.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *